Γιατί να κάνω προθέρμανση; by MCHtraining

Γιατί να κάνω προθέρμανση; by MCHtraining

 

Η προθέρμανση είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της προπόνησης που πρέπει πάντα να γίνεται πριν την έναρξή της. Σκοπός της είναι να προετοιμάσει τον οργανισμό σου για την επιβάρυνση που θα ακολουθήσει, τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο.
Ποια είναι η χρησιμότητα της προθέρμανσης;
Η προθέρμανση μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμών κατά τη διάρκεια της προπόνησης αλλά και μετά από αυτή. Πριν ξεκινήσεις λοιπόν την προπόνησή σου, θα πρέπει να αφιερώνεις λίγο χρόνο σε κάποιες ασκήσεις προθέρμανσης, ανάλογες με την ένταση και το επίπεδο του προγράμματος που θα ακολουθήσει. Η προθέρμανση θα προετοιμάσει το σώμα σου για τη μετάβαση από τη φυσιολογική κατάσταση στην κατάσταση της προπόνησης.
Η διάρκεια της προθέρμανσης καλό είναι να κυμαίνεται από 10 έως 20 λεπτά (ανάλογα με το είδος της προπόνησης που θα ακολουθήσει) και η έντασή της δεν πρέπει να είναι υψηλή, καθώς σε αυτή την περίπτωση θα κουραστείς αρκετά πριν ακόμα ξεκινήσεις την κύρια προπόνηση.
Πόσα είδη προθέρμανσης υπάρχουν;
Η προθέρμανση χωρίζεται σε γε… (ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΛΙΚ!)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *