Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;

Τα μακαρόνια φαίνεται να διατηρούν διαχρονικά σταθερή την υψηλή θέση τους στις διατροφικές προτιμήσεις των Ελλήνων και όχι μόνο. Βασικό κομμάτι της μεσογειακής διατροφής. Νόστιμα, αγνά, θρεπτικά και υγιεινά. Τα μακαρόνια είναι ιδιαίτερα εύπεπτη τροφή και μπορούν να παρασκευαστούν σε λίγο χρόνο με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και συνδυασμούς.

Είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, σίδηρο, σελήνιο, ασβέστιο, φώσφορο, πρωτεΐνες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ενώ περιέχουν ελάχιστα λιπαρά, χοληστερόλη και νάτριο.

Οι πρωτεΐνες που περιέχονται είναι υψηλής ποιότητας και εύπεπτες ενώ παράλληλα οι φυτοστερόλες βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης του αίματος. Επίσης, τα ζυμαρικά και τα δημητριακά ολικής άλεσης μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου, της ουροδόχου κύστης, του στόματος και των ωοθηκών, ενώ δρουν ευεργετικά στο καρδιαγγειακό σύστημα.

Μπορείτε να επιλέξετε και ζυμαρικά ολικής άλεσης που είναι ιδιαίτερα πλούσια σε φυτικές ίνες, έχουν λιγότερες θερμίδες και βοηθούν την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Θερμίδες

Μία μικρή μερίδα μακαρόνια (140 γρ) περιέχει 220 θερμίδες. Εάν τα συνδυάσετε με απλές σάλτσες με λαχανικά ή κρέας ή γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, μπορείτε να κρατήσετε χαμηλά τις θερμίδες του πιάτου σας, ενώ συνάμα θα είναι γευστικό και υγιεινό.

Η κατανάλωσή τους με μέτρο δεν επιβαρύνει τη σιλουέτα μας, ούτε μπορεί να σας προσθέσει περιττά κιλά. Εάν δηλαδή καταναλώνετε μακαρόνια δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Μόνο προσέξτε τα υλικά που χρησιμοποιείτε, γιατί κρέμα γάλακτος, βούτυρο μπορούν να απογειώσουν θερμιδικά το πιάτο σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *