Το κατάλληλο πρωινό στη διατροφή μας! (συνταγές) του Βαγγέλη Τσιρώνη

Το κατάλληλο πρωινό στη διατροφή μας! (συνταγές) του Βαγγέλη Τσιρώνη

Οι ανάγκες μας σε θερμίδες το πρωί είναι πολύ ψηλά,χρειαζόμαστε τα θρεπτικά συστατικά του πρωινού για να ανταπεξέρθουμε στις δυσκολίες της μέρας,της προπόνησης ,και φυσικά στις ανάγκες απορρόφησης των συστατικών απο τον οργανισμό μας.Πολλόι είναι οι συνδιασμοί που μπορούμε να κάνουμε,οπως γάλα light με πρωτείνη και κουάκερ και φρούτο, γιαούρτι αντί για γάλα, ασπράδια αυγών και κουάκερ.

Το αγαπημένο μου έχει ως εξής,ρίχνουμε στο mixer 300 γρ γάλα ελαφρύ,ένα scoop whey protein,70,80 γρ βρώμης,μια μπανάνα ή ένα μήλο,μια κουτάλια γλυκού λινέλαιο,μια κουταλιά γλυκού μέλι και κανέλα.
Χτυπάμε στο mixer και έτοιμο το πρωινό μας ρόφημα full στα θρεπτικά συστατικά που έχουμε ανάγκη!

Η δεύτερη συνταγή που προτείνω ειναι οι γνωστές τηγανήτες(pancakes)

Προσθέτουμε στο mixer 4,5 άσπραδια αυγών συν ένα με δύο κρόκους,ένα scoop πρωτείνης,70 γρ κουάκερ,200 γρ γάλα ελαφρύ.Χτυπάμε στο mixer όλα μαζί.Βάζουμε στο τηγάνι μια κουταλιά γλυκού ελαιόλαδο να ζεσταθεί ή λίγο νερό και ρίχνουμε το μείγμα πριν κάψει.Ανακατεύουμε να μην κολλήσει,ψήνουμε σε μέτρια θερμοκρασία και σε 10 λεπτά η τηγανίτα μας ειναι έτοιμη,τη βγάζουμε και προσθέτουμε μια μπανάνα η μήλο σε κομμάτια από πάνω,συν κανέλα συν μια κουτάλια μέλι ή φυστικοβούτυρο,και είναι έτοιμη!


Αυτές οι δυο συνταγές αποτελούνε άριστη πηγή θρεπτικών συστατικών για το πρωινό μας γεύμα!Eπίσης μπορούνε να καταναλώνονται και οποιαδήποτε άλλη στιγμή της μέρας,ανάλογα βέβαια και σε ποιά περίοδο είμαστε όγκου η γράμμωσης,καλή σας όρεξη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *